Будьмо знайомі

У - ум,
“ Паростки творчості є майже
в усіх дітей.
Треба лише створити умови
для їх розвитку.
У кожній дитині є сонце.
Тільки дайте можливість
йому засвітитись…
Поважайте будь – яку особистість,
але не обходьте увагою жодного дитячого обдарування…”
 
 
 
 
 
Анкета


1. 
Прізвище, ім’я, по батькові

 Наталія Миколаївна

2. 

Дата народження

20.02.1978

3. 

Домашня адреса з поштовим індексом

69009, Запоріжжя, вул. Історична, б.90, кв.10

4. 

Мобільний телефон

0665824133

5. 

Електронна пошта

Nataliya782002@gmail.com

6. 

Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Запорізьке педагогічне училище№1, 1998, спеціальність за дипломом «Початкове навчання»

7. 

Стаж роботи:

                                          загальний

 

14

                       педагогічний

11

8. 

Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса

Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради Запорізької області, вул.Радіаторна – 26,

(061)-236-56-04, (061)-289-80-98

zuvk67@rambler.ru

9. 

Посада

Вчитель початкових класів

10.  

Кваліфікаційна категорія

Спеціаліст, 9 тарифний розряд

11.  

Звання

-

12.  

Нагороди (рік нагородження)

-

13.  

Посилання на власний Інтернет-ресурс

Primaryschool67.blogspot.com
14.  
Педагогічне кредо:
 
«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини».

 
15.  
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

*дидактичні ігри, рольові ігри;

*парні та групові форми роботи на різних етапах уроку;

*нестандартні типи уроків (урок-подорож, урок-гра, урок-екскурсія );

*навчальні екскурсії;

*елементи інтегрованого навчання;

*інтерактивні технології;

* технологія проектного навчання (частково) відповідно до вікових особливостей;

*технологія критичного мислення ( аналізувати інформацію, уміння бачити помилки або логічні порушення, аргументувати свою думку);

*технологія «Створення ситуації успіху»;

*елементи особистісно орієнтованого навчання;

*елементи диференційованого навчання.
16.  
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»

     У серці залишається те, що йде від серця…

     Чотирнадцять років тому переступила поріг школи…Здається, тільки вчора, а вже так багато прожито, напрацьовано. Молодому вчителю не все вдається спочатку, але сама для себе встановила єдине правило:працюй! Так поступово і долала перешкоди які ставали на моєму шляху, як недосвідченого педагога.

     Глибоко поринула в улюблену справу, доносячи до дитячих сердець не тільки знання з предметів, хоча це – найважливіше, а й намагаюсь розкрити індивідуальність кожної дитинки, задовольнити її інтелектуальні потреби, стимулювати її розвиток різними видами діяльності. На своїх уроках намагаюся викликати в дітей почуття радості відкриття нового шляху пізнання, активізую пізнавальну діяльність учнів шляхом створення проблемних ситуацій, коли кожен учень працюватиме на посильному для нього рівні. В своїй роботі стараюсь спиратись на відносини довіри і порозуміння, щоб вселити віру у власні сили кожному учню, спрямувати на досягнення успіхів у навчанні, на розвиток естетичних смаків, творчої уяви, фантазії, що має безпосереднє значення для підвищення якості і продуктивності їх праці в майбутньому.

 Приділяю увагу розв’язанню нестандартних ситуацій практичного змісту, що дає можливість помітно підсилити розвивальні можливості пам'яті та застосовую завдання з лементами творчості: учні складають природничі казки, казки про явища природи, займаються дослідницькою діяльністю, складають загадки природничого змісту, ребуси, кросворди. Проводячи нестандартні уроки, стимулюю учнів до вивчення предмета, розвиваючи їх самостійність та самодисципліну, вміння аналізувати та творчо мислити. Такий учень буде в майбутньому мати здатність самостійно навчатися і здобувати освіту, творчо та винахідливо розв’язувати складні проблеми, не боятися невдачі і помилок, а сміливо крокувати вперед і шукати вихід з будь-якої ситуації.

     На уроках намагаюсь створювати атмосферу взаємодовіри та взаємоповаги, використовуючи стилі спілкування на основі партнерства та захоплення спільною справою. Педагог не тільки навчає, виховує чи розвиває, а співпрацює з учнями, навчаючись і самовдосконалюючись разом з ними. Тільки таким чином можливо досягти мети – формування особистості, готової до життя у світі, що постійно змінюється, здатної до навчання та самовдосконалення, до прийняття ефективних рішень.

     Любов до професії має йти від щирого серця, вчитель повинен належати їй без залишку. Я люблю свою школу, люблю своїх дітей, люблю спостерігати, як поступово вони стають людяними, добрішими, щирішими і розумнішими. Я, як мама, даю перші настанови і буквально роблю «перші кроки» для виховання у них саме  творчої особистості. «Якими очима дитина дивиться на світ, те вона бачить і відчуває....» - і тому прагну вчити моїх вихованців дивитися на світ добрими очима і бачити та відчувати якомога більше прекрасного у їхньому житті.  І мені приємно усвідомлювати , що в них назавжди залишиться часточка моєї душі. Я щаслива, бо у мене постійно є можливість знову і знову пізнавати цей «незвичайний світ», ім'я  якому дитина.

 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар